„Tyci, ale dzielny!” w kampanii wafelków Grześki Tyci (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa miniwafelków Grześki Tyci, wprowadzonych do sprzedaży w połowie ub.r. przez firmę Colian. Akcja jest realizowana pod hasłem „Tyci, ale dzielny!”.
Spot z kampanii jest utrzymany w stylistyce tzw. filmików z unboxingiem, w których twórcy internetowi prezentują różne produkty, wyjmując je z opakowań. Prezentacja Grześków Tyci, prowadzona przez małego chłopca, zostaje przerwana, bo inne osoby chcą się poczęstować tymi miniwafelkami.
Grześki Tyci zostały wprowadzone do sprzedaży w połowie ub.r. Każde opakowanie, o wadze 140 g, zawiera ok. 105 miniwafelków. Jego sugerowana cena to 4,99 zł
Jest to kolejny produkt firmy Colian pod marką Grześki. Od wielu lat w ofercie producenta są wafle Grześki, wiosną ub.r. wprowadzone do sprzedaży w nowej wersji Gofree.
Na razie nie udało nam się ustalić szczegółów kampanii reklamującej Grześki Tyci.
Dołącz do dyskusji: „Tyci, ale dzielny!” w kampanii wafelków Grześki Tyci (wideo)