Grupa Żywiec z nową identyfikacją korporacyjną
Grupa Żywiec zmienia swoją korporacyjną identyfikację wizualną. Nowa oprawa została przygotowana przez agencję Dragon Rouge.
W nowej korporacyjnej identyfikacji wizualnej Grupy Żywiec kolory czarny i złoty zastąpiła czerwień mająca odzwierciedlać – jak czytamy w komunikacie firmy – jej „niezmienną piwną pasję, mistrzostwo profesji i siłę ducha”. W oprawie graficznej pozostał wizerunek korony Habsburgów, którzy w połowie XIX wieku założycieli browary w Cieszynie i Żywcu, co ma wyrażać bogate tradycje przedsiębiorstwa. Nowy logotyp często będzie stosowany w układzie pionowym, w którym ma kształt buławy symbolizującej wiodącą pozycję firmy w zakresie kompetencji piwowarskich.
Nową korporacyjną identyfikację wizualną Grupy Żywiec przygotowała agencja Dragon Rouge. Firma uzasadnia, że jej poprzednia oprawa powstała ponad 10 lat temu i przestała obecnie oddawać jej ambicje rynkowe oraz rzeczywistość. Wprowadzanie nowej identyfikacji we wszystkich oddziałach Grupy Żywiec potrwa do końca bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec z nową identyfikacją korporacyjną