Grupa Walk wypromuje Costa by coffeeheaven i coffeeheaven
Grupa Walk wygrała konkurs na kompleksową obsługę reklamową marek Costa by coffeeheaven i coffeeheaven (należących do CHI Polska). Współpracę zaplanowano do lutego 2014 roku.
Grupa Walk dla marek Costa by coffeeheaven i coffeeheaven będzie odpowiadać za opracowanie planu działań B2C, przygotowanie konceptów kreatywnych, adaptację i produkcję materiałów reklamowych oraz obsługę internecie (m.in. w social media). Ponadto wspólnie z domem mediowym MediaOn zajmie się doradztwem i zakupem mediów.
Obłsugę Costa by coffeeheaven i coffeeheaven będą prowadzić agencje Walk Creative (odpowiada za działania reklamowe), Walk Promotion (field marketing), oraz Walk Social Media (komunikacja internetowa). Pierwsza kampania produktowa przygotowana przez Grupę rozpoczęła się 2 lipca.
Firmy nie informują, które inne agencje brały udział w tym przetargu.
Dołącz do dyskusji: Grupa Walk wypromuje Costa by coffeeheaven i coffeeheaven