SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich

Grupa Eskadra wygrała w przetargu Ministerstwa Rozwoju na przygotowanie i realizacji kampanii promocyjnej, której budżet wynosi ponad 2,5 mln zł.

Grupa Eskadra pokonała w przetargu resortu rozwoju czterech konkurentów. Ich nazw nie podano.

Do zadań Grupy Eskadra należeć będzie opracowanie koncepcji, zaplanowanie i zakup mediów oraz realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej promującej Fundusze Norweskie i Fundusze Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Celem kampanii jest promocja tych funduszy poprzez zaprezentowanie ich jako mechanizmów walki z nierównością, wyrównywania szans, współpracy i przeciwdziałania wykluczeniu.

Działania reklamowe mają zaangażować społeczeństwo m.in. poprzez social media. Obejmować będzie ogólnopolskie telewizje, radio, media elektroniczne i drukowane. Mają w niej wystąpić, jako ambasadorzy akcji, znane osoby. Niewykluczone, że działania promocyjne będą realizowane również poprzez lokowanie w programach telewizyjnych.

Kampania będzie realizowana w tym roku, potrwa około półtora miesiąca.

Grupa Eskadra przygotowała już zeszłoroczną kampanię promującą fundusze europejskie, prowadzoną pod hasłem „Prosto do funduszy”.

Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
julak
Brawo Kraków!
odpowiedź