Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich
Grupa Eskadra wygrała w przetargu Ministerstwa Rozwoju na przygotowanie i realizacji kampanii promocyjnej, której budżet wynosi ponad 2,5 mln zł.
Grupa Eskadra pokonała w przetargu resortu rozwoju czterech konkurentów. Ich nazw nie podano.
Do zadań Grupy Eskadra należeć będzie opracowanie koncepcji, zaplanowanie i zakup mediów oraz realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej promującej Fundusze Norweskie i Fundusze Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Celem kampanii jest promocja tych funduszy poprzez zaprezentowanie ich jako mechanizmów walki z nierównością, wyrównywania szans, współpracy i przeciwdziałania wykluczeniu.
Działania reklamowe mają zaangażować społeczeństwo m.in. poprzez social media. Obejmować będzie ogólnopolskie telewizje, radio, media elektroniczne i drukowane. Mają w niej wystąpić, jako ambasadorzy akcji, znane osoby. Niewykluczone, że działania promocyjne będą realizowane również poprzez lokowanie w programach telewizyjnych.
Kampania będzie realizowana w tym roku, potrwa około półtora miesiąca.
Grupa Eskadra przygotowała już zeszłoroczną kampanię promującą fundusze europejskie, prowadzoną pod hasłem „Prosto do funduszy”.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich