Gremi Media w letniej ofercie reklamowej łączy prasę i internet
Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Uważam Rze”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukcesu”, wprowadziło letnią ofertę reklamową, w której dostępne są pakiety łączące tytuły prasowe i serwisy internetowe firmy.
Oferta Gremi Media łącząca papier i internet obejmują dodatki tematyczne z cyklu „Dobra Firma” wprowadzone w maju br. w wydaniu papierowym „Rzeczpospolitej” i w serwisie rp.pl. Są one podzielona na kilka pakietów: Dobra Firma, Energia i surowce, Finanse i ubezpieczenia, Telekomunikacja i IT oraz Samorząd.
Wydawnictwo proponuje też wakacyjne pakiety dla reklamodawców tylko w swoich tytułach prasowych. I tak zamawiając jedną reklamę w „Rzeczpospolitej” lub „Parkiecie”, drugą (tego samego formatu, w tym samym tytule) otrzymuje się za darmo (jeśli zostanie zamieszczona w tym samym tygodniu) lub o połowę taniej (przy jej publikacji w kolejnym tygodniu). Z kolei reklama w formacie całej strony, junior page lub pół strony w „Bloomberg Businessweek Polska” oraz środowym i weekendowym (w sekcji „Plus Minus”) wydaniu „Rzeczpospolitej” kosztuje tyle, co reklama w środowej „Rzeczpospolitej”. We wtorkowej „Rzeczpospolitej” wszystkie ogłoszenia kosztują 30 proc. mniej niż poprzednio, natomiast w sekcji „Komunikaty” dostępne są trzecia emisja reklamy gratis, bezpłatny moduł dodawany do trzech wykupionych oraz brak dopłaty za kolorową reklamę.
Ofertę serwisów internetowych Gremi Media podzielono na kilka pakietów: Top Management (rp.pl, parkiet.com, ekonomia24.pl, zyciewarszawy.pl), MSP (rp.pl, sukcesmagazyn.pl, bloombergbusinessweek.pl), Finanse (ekonomia24.pl, parkiet.com, bloombergbusinessweek.pl), SOHO (rp.pl; parkiet.com, ekonomia24.pl), Wiadomości/Opinie/Newsroom (rp.pl, zyciewarszawy.pl, uwazamrze.pl, przekroj.pl) oraz Pakiet Mazowiecki (zyciewarszawy.pl, rp.pl - geotargetowanie na województwo mazowieckie, kulinarnik.pl, warszawianki.pl).
- Letnia oferta specjalna ważna jest do 14 września br. i jest początkiem strategicznych zmian związanych z dystrybucją i ofertą reklamową wydawnictwa - zapowiada Witold Trzciński, dyrektor biura reklamy i ogłoszeń Gremi Media. - Mamy pewność, że obecnie przedstawiona oferta jest nie tylko zachętą do kontynuowania współpracy z obecnymi partnerami ale także stanie się ciekawą propozycją dla tych którzy chcą rozpocząć współpracę z naszymi odświeżonymi tytułami - dodaje.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” w maju br. wyniosła 65 991 egz., a „Parkietu” - 3 640 egz. (zobacz szczegóły), natomiast „Uważam Rze” - 17 880 egz., a „Przekroju” - 18 360 egz. (dane z kwietnia br. - przeczytaj więcej). Z kolei serwisy internetowe Gremi Media zanotowały w kwietniu 2 mln użytkowników, 25,4 mln odsłon oraz 13 minut i 44 sekundy na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Gremi Media w letniej ofercie reklamowej łączy prasę i internet