„Gość Niedzielny” z nowym logo, czcionką i papierem. „Mały lifting”
Tygodnik „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Niedzielny) zmieniło swój logotyp i winietę, a także czcionkę i typ papieru. - To mały lifting - podsumowuje ks. Marek Gancarczyk, redaktor naczelny pisma.
Nowe logo „Gościa Niedzielnego” tak jak poprzednie ma biało-czerwoną kolorystykę. Zmieniła się natomiast czcionka i układ nazwy pisma, znacznie powiększono symbol dwóch ryb w literze „o” oraz dodano informację, że pismo ukazuje się od 1923 roku.
Analogicznie zmieniło się logo serwisu internetowego Gosc.pl
Ksiądz Marek Gancarczyk, redaktor naczelny „Gościa Niedzielnego”, we wstępniaku w nowym numerze określi te zmiany jako mały lifting. - Każdy kiedyś musi iść do fryzjera. Jak Szanowni Czytelnicy zauważyli, zmieniło się logo, program telewizyjny stał się integralną częścią pisma, a czcionka i rodzaj papieru ułatwią czytanie - opisał.
Według danych ZKDP w trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” wynosiła 124 014 egz.
Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” z nowym logo, czcionką i papierem. „Mały lifting”
Nic im nie pomoże w czym? Bo jak na razie to najlepiej sprzedający się tygodnik opinii w Polsce.