Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile
Agencja Gong (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile. Poprzednio za jej reklamy odpowiadała agencja Lubię to - linked by Isobar.
W ramach współpracy Gong będzie pełnił rolę wiodącej agencji strategiczno-kreatywnej Virgin Mobile. Przygotuje dla firmy nowy format kreatywny komunikacji reklamowej we wszystkich mediach.
Współpracę zaplanowano długofalowo. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
- Przekazujemy naszą całościową komunikację w ręce Gong, który okazał się czarnym koniem tego przetargu. O wygranej zadecydowały mocny koncept kreatywny, zespół znający rynek telekomów oraz przemyślane i oryginalne koncepty na aktywacje online. Możliwość współpracy z agencją kreatywną, która odnajduje się zarówno w ATL-u jak i digitalu daje ogromy komfort - Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile w Polsce.
Poprzednio obsługą reklamową Virgin Mobile zajmowała się agencja Lubię to - linked by Isobar. W ostatnich kampaniach sieci występowała pełna energii staruszka Gigababcia.
Dla Virgin Mobile pracują też dom mediowy Mindshare Polska i agencja iProspect, które odpowiadają za zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile