SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

First Line Polska organizuje konkurs dla klientów spółki Tauron

Spółka Tauron wybrała agencję First Line Polska do zorganizowania, przeprowadzenia i kompleksowej obsługi konkursu dla obecnych i potencjalnych jej klientów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W postępowaniu Tauronu, które prowadzone było w formie „zapytania ofertowego” oferty złożyły 4 firmy. Oprócz First Line Polska także: Fabryka Idei, Agencja Reklamowa Czart i spółka P4T. Najwyżej oceniono ofertę First Line.

Zaplanowany przez Tauron konkurs będzie promował  produkty specjalistyczne znajdujące się w ofercie, prezentowane w kontekście ograniczania niskiej emisji (w szczególności oferowanie produktów grzewczych). Konkurs jest adresowany do wszystkich klientów spółki.

Jego celem jest zainteresowanie klientów ofertą specjalistyczną, w której znajdują się: urządzenia grzewcze, klimatyzacja i fotowoltaika oraz pozyskanie 14 000 leadów (danych klientów wraz ze zgodami marketingowymi).

Dlatego nagrodą w konkursie będzie przekazanie kwoty na wymianę ogrzewania. Nagroda będzie rozliczana z firmą realizującą inwestycję, po podpisaniu przez klienta umowy na zakup urządzenia z montażem, na co laureaci I edycji będą mieli czas do 30 października 2019 roku, a laureaci II edycji  będą mieli czas do 30 kwietnia 2020 roku.

Konkurs będzie wspierany kampanią sprzedażową w prasie, internecie i radiu.

W tym roku Tauron planuje prowadzenie szeregu działań w zakresie prezentacji produktów specjalistycznych. Mają one na celu kreowania pozycji spółki jako sprzedawcy rozwiązań grzewczych poprzez dotarcie do szerokiej grupy klientów zainteresowanych wymianą ogrzewania oraz pozyskanie sprofilowanych zamówień.

W celu budowania pozycji Tauronu jako eksperta w zakresie ogrzewania konieczne jest dotarcie do klientów zainteresowanych wymianą ogrzewania oraz instalacji odnawialnych źródeł energii (fotowoltaiki). Jak podaje spółka, możliwość taką daje przeprowadzenie konkursu, w którym nagrodą będzie dofinansowanie do wymiany ogrzewania. 

Dzięki tej akcji spółka pozyska wiedzę o klientach oraz ich potrzebach związanych  z wymianą ogrzewania (ankieta) oraz zgody marketingowe niezbędne do przedstawienia oferty na urządzenia grzewcze, klimatyzację czy instalacje fotowoltaiczną.  W ocenie spółki nagroda, którą będzie dofinansowanie do wymiany ogrzewania gwarantuje, że zgłoszenia do konkursu będą miały wysoką wartość sprzedażową, ponieważ zgłoszą się jedynie klienci zainteresowani wymianą ogrzewania (lub zakupem klimatyzacji lub instalacji fotowoltaicznej).  

Tauron nie ujawnił wysokości budżetu, jaki przeznaczył na realizację tej akcji.

Dołącz do dyskusji: First Line Polska organizuje konkurs dla klientów spółki Tauron

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl