Filip Pieczyński i Krystyna Bębenek managerami produktu w Gemiusie
Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko managera produktu. Objęli je m.in. Filip Pieczyński i Krystyna Bębenek.
Managerowie produktu będą odpowiadać w Gemiusie przede wszystkim za rozwój produktów badawczych firmy oraz koordynację działań marketingowych i sprzedażowych. Dzięki temu strategie sprzedażowe zostaną opracowane dla poszczególnych produktów badawczych firmy – przede wszystkim gemiusAudience, funkcjonującego w Polsce pod nazwą Megapanel PBI/Gemius. Managerami tego produktu zostali wiceprezes Gemius Filip Pieczyński, Krystyna Bębenek oraz Lauris Lietavietis.
– Do zakresu naszych działań należeć będzie wprowadzanie badania gemiusAudience na nowe rynki, udział w przetargach na pomiar widowni internetowej, a także współpraca z lokalnymi organizacjami branżowymi oraz bezpośrednimi klientami firmy. Ponadto zajmiemy się pracami nad rozwojem gemiusAudience, rozszerzeniem jego funkcjonalności o pomiar oglądalności treści multimedialnych oraz pomiarem wyników dla mobilnych narzędzi internetowych – opisuje Krystyna Bębenek.
Pozostali product managerowie rozwijać będą inne kluczowe produkty badawcze Gemiusa: gemiusDirectEffect i AdOcean. Tym pierwszym zajmie się Tamas Ács, dotychczasowy dyrektor firmy na Węgrzech. Do jego obowiązków należy nadzór nad rozwojem, wprowadzeniem, a także sprzedażą nowej wersji tego narzędzia – gDE 2.0. Z kolei managerem produktu AdOcean, siostrzanej spółki Gemiusa, został Toms Panders, do tej pory zarządzający biurem firmy na Łotwie.
W najbliższym czasie Gemius planuje także rekrutację osoby, która będzie odpowiadała za globalny rozwój produktów site-centric (gemiusTraffic, gemiusHeatMap, gemiusStream).
Dołącz do dyskusji: Filip Pieczyński i Krystyna Bębenek managerami produktu w Gemiusie