Feeders Agency obsługuje w digitalu Pepsi
Feeders Agency rozpoczęło stałą obsługę w zakresie digital Pepsi w Polsce. Agencja odpowiedzialna jest także za stworzenie platformy komunikacyjnej skierowanej do Gen Z obejmującej rynki CEE. Współprace podjęto w wyniku wygranych przetargów.
Feeders Agency w ramach lokalnego przetargu Pepsi została wybrana agencją leadującą komunikację digitalową marki, w tym obsługę i moderację kanałów social media, influencer marketing, a także realizację dedykowanych aktywacji 360. Współpraca ma charakter stały i została zawarta z początkiem roku 2023.
- Zespół Feeders Agency przyszedł do nas z jasną wizją, jak marka Pepsi powinna rozmawiać z młodymi. Zdobyli nas unikalnością swoich pomysłów, które były dobrze osadzone w strategii. Mamy nadzieję, że razem stworzymy kampanie, które przyniosą trochę radości naszym konsumentom. - mówi Kasia Kosiorek, marketing manager Pepsi Create CEGB.
Agencja wygrała także przetarg na poziomie europejskim, którego przedmiotem jest kampania 360, w ramach której wraz z działem Pepsi Create zostanie stworzona długofalowa strategia komunikacji do konsumentów z generacji Z. Kampania dedykowana jest kilkunastu rynkom CEE.
Poprzednio obsługą marki w digitalu zajmowała się agencja K2 Create (Grupa K2)
Dołącz do dyskusji: Feeders Agency obsługuje w digitalu Pepsi
Gratulacje!