SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce

Instytut Książki sfinalizował przetarg na realizację w tym roku kampanii promującej czytelnictwo w Polsce. Do współpracy wybrał Fabrykę Komunikacji Społecznej, o zlecenie starały się też cztery inne agencje.

Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej oferty w przetargu złożyły też: agencja reklamowa DSK (z ceną 3,78 mln zł), Bringmore Advertising (3,63 mln zł), Effective Media Solutions (4,09 mln zł) oraz konsorcjum agencji Media Group z Syrena Communications (2,46 mln zł).

Oferta Fabryki Komunikacji Społecznej była wyceniona na 3,19 mln zł.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w tym roku, będącej kontynuacją kampanii pn. „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017-2020, skierowanej do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci, promującej czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategicznej, planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych, zaangażowanie ambasadora kampanii i influencerów, prace copywriterskie, zakup czasu antenowego, realizację eventów, wynajem nośników reklamowych, płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych, działania public relations i obsługę, organizację konkursu dla bibliotek.

Kampania ma być realizowana od momentu podpisania umowy do 15 grudnia br., z tym że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane najpóźniej do 30 listopada br.

W ub.r. realizacją kampanii promującej czytelnictwo zajmowały się agencje Media Group i Bringmore Advertising.

Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl