Euvic Media i dsk przygotują dla KNF kampanię o świadomym inwestowaniu
Konsorcjum Euvic Media i agencji reklamowej dsk wygrało przetarg Komisji Nadzoru Finansowego na kampanię o świadomym inwestowaniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przetarg KNF dotyczył zaplanowania, przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii na temat świadomego inwestowania.
W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęła jedna oferta - od konsorcjum składającego się z Euvic Media i agencji reklamowej dsk. Zaproponowały w niej cenę 540 918,80 zł.
KNF zdecydowała się udzielić zamówienia obu tym agencjom. Umowa z nimi ma zostać zawarta na 4 miesiące.
O wyborze zwycięzcy w przetargu decydowały: liczba kampanii zrealizowanych przez koordynatora wyznaczonego do jej realizacji (waga: 40) oraz cena (waga: 60).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W przetargu mogły wziąć udział agencje, które w okresie ostatnich trzech lat zrealizowały co najmniej dwie usługi polegające na zaplanowaniu i przeprowadzeniu kompleksowych kampanii społecznych lub informacyjnych o zasięgu ogólnopolskim o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każda.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media i dsk przygotują dla KNF kampanię o świadomym inwestowaniu