Eurosport ma 25 lat. Zmieni szatę graficzną i rusza z kampanią
W 2014 roku Eurosport świętuje 25 lat istnienia. Z tej okazji rozpoczyna kampanię pod hasłem „We Live For Live” podkreślającą zaangażowanie stacji w pokazywanie sportu na żywo.
Kampania ma trwać przez cały rok i będzie skierowana zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych. W jej ramach planowane są działania reklamowe oraz public relations, obecność na imprezach sportowych oraz aktywności w mediach społecznościowych.
Eurosport wprowadzi też na antenę szatę graficzną podkreślającą 25-lecie stacji. Dodatkowo zostanie zorganizowany międzynarodowy konkurs dla widzów z nagrodą w postaci „Złotego Biletu”, który umożliwi zwycięzcy wejście na wiele różnych imprez sportowych w Europie.
Nadawca zapowiada, że w 2014 roku wprowadzi także nowe produkty i usługi w technologii cyfrowej. Szczegółów na razie nie ujawnia.
Eurosport zaczął nadawanie w 1989 roku. Kanał był wówczas częścią raczkującego rynku telewizji satelitarnych. Obecnie Eurosport dostępny jest w ponad 70 krajach świata. W skład Grupy wchodzą też stacje Eurosport 2 i Eurosport News oraz serwis Eurosport.com.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Eurosportu w rynku w 2013 roku wyniósł 0,68 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Eurosport ma 25 lat. Zmieni szatę graficzną i rusza z kampanią