Erik Rylski na czele marketingu w Grupie Selena
Erik Rylski dołączył do Grupy Selena, gdzie objął tam nowo utworzone stanowisko chief marketing officer.
Erik Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Jak podano w komunikacie "szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability".
Rylski ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym i innowacyjnym, które nabył w globalnych organizacjach technologicznych i materiałów budowlanych. Realizowane projekty obejmowały szerokie spektrum technologii, w tym SaaS, IoT, analitykę predykcyjną i sztuczną inteligencję, aplikacje mobilne, zdalne monitorowanie i zaawansowane czujniki. Początki jego kariery to branża materiałów budowlanych – koncern Aalborg Portland.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Erik Rylski jest absolwentem Wydziału Budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Katz Graduate School of Business przy University of Pittsburgh.
Dołącz do dyskusji: Erik Rylski na czele marketingu w Grupie Selena
Jak podano w komunikacie "szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability"