SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olga Adamkiewicz w zespole Media&Leads

Olga Adamkiewicz dołącza do Media&Leads, firmy specjalizująca się w zaawansowanych technologiach marketingowych i optymalizacji konwersji. Obejmuje stanowisko chief growth officer. 

Olga AdamkiewiczOlga Adamkiewicz

W roli chief growth officera w Media&Leads Olga Adamkiewicz zajmie się rozwojem działań wspierających pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparciem ich w realnym budowaniu biznesu, dzięki rozwiązaniom Media&Leads. Będzie również odpowiedzialna za wdrażanie rozwiązań zwiększających konwersję, ze szczególnym fokusem na klientach z branży ecommerce.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

– Dołączenie do Media&Leads jako chief growth officer to dla mnie nie tylko okazja do wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w e-commerce i marketingu, ale także szansa na współtworzenie przyszłości marketingu opartego na danych 1st Party i zaawansowanych narzędziach personalizacji. Miałam okazję pracować z zespołem Media&Leads jako klient, i jestem przekonana nie tylko o skuteczności proponowanych rozwiązań, ale również o tym, że przyczyniają się one do dynamicznego rozwoju naszych klientów – komentuje Olga Adamkiewicz.

Adamkiewicz z doświadczeniem w biznesie i kampaniach wyborczych

Olga Adamkiewicz ostatnio była prezeską spółki e-commerce Artgeist. W przeszłości zarządzała agencją Assembly Global (ex-Brand New Galaxy). Jest również aktywnym aniołem biznesu oraz doradcą start-up’ów w branżach gamingowych, medtechowych oraz lifestyle. Przez wiele lat wspiera największe organizacje pozarządowe, takie jak Fundację Odyseja Umysłu, WWF Polska, Club30% czy ostatnio - Stowarzyszenie Kobiety w Centrum.

Jako szefowa komunikacji poprowadziła w 2023 kampanię preferencyjną „Kobiety na Wybory”. W 2020 roku kierowała komunikacją podczas kampanii kandydata na prezydenta Szymona Hołowni.

Olga Adamkiewicz w przeszłości pracowała w Jeronimo Martins Polska jako szefowa marketingu drogerii Hebe i aptek Na Zdrowie. Wcześniej przez 8 lat była związana z Procter & Gamble, kolejno pełniła tam funkcje associate brand managera i brand managera w Europie Środkowej.