Empik ze spotem „w poszukiwaniu straconego czytelnika” w kinie (wideo)
Empik przeprowadził krótką akcję kinową promującą czytanie książek. Spot pilotażowy do akcji, pod hasłem „W poszukiwaniu straconego czytelnika”, przygotowała agencja Change.
Spot pokazuje książkowy opis sytuacji, w której jest emitowany: książki można czytać nawet w kinie, tuż przed seansem filmowym, ponieważ Książki i filmy nie są bowiem dla siebie konkurencją, tylko współtworzą kulturę. Ma to być odpowiedź na badania Biblioteki Narodowej pokazujące, że 19 mln Polaków nie miało w ostatnim roku w ręku ani jednej książki.
Klip (poniżej prezentujemy case study całej akcji) był pokazywany przed filmem „Ziarno prawdy”, ekranizacją powieści Zygmunta Miłoszewskiego o takim samym tytule.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Change, która od półtora roku obsługuje reklamowo Empik.
Dołącz do dyskusji: Empik ze spotem „w poszukiwaniu straconego czytelnika” w kinie (wideo)