Emil Pawłowski awansował w Gemiusie na chief scientist
Emil Pawłowski, dotychczasowy dyrektor ds. metodologii w Gemiusie, objął w firmie nowo utworzone stanowisko chief scientist. Będzie kierował zespołem zajmującym się badaniem internetu.
Z Gemiusem Emil Pawłowski jest związany od sierpnia 2013 roku, poprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. metodologii. Wiosną ub.r. razem ze swoim zespołem wprowadził nową metodologię liczenia internautów, dostarczającą wydawcom dane o całkowitym zasięgu ich stron. Rozwiązanie w maju ub.r. nagrodzono w kategorii Badanie internetu w konkursie IAB Europe, Gemius wdrożył już je na większości rynków, na których działa. W maju ub.r. firma zapowiedziała razem z Nielsen Audience Measurement i Millward Brown realizowanie wspólnego badania korzystania przez Polaków z różnych mediów.
Jako chief scientist Pawłowski zarządza w Gemiusie zespołem, który będzie zajmował się nowym badaniem internetu. - Umożliwimy precyzyjny pomiar bardzo małych stron internetowych lub kampanii internetowych bez konieczności zwiększania liczebności paneli badawczych. Stworzymy model do łączenia danych pochodzących z różnych źródeł, np. aplikacji mobilnych i stron www. Dzięki temu klienci dostaną precyzyjne odpowiedzi na pytania, bez konieczności ponoszenia zbędnych wydatków na przestarzałe metody badawcze - zapowiada menedżer.
Gemius szuka nowej osoby na zwolnione stanowisko dyrektora ds. metodologii.
Emil Pawłowski wcześniej pracował m.in. w firmach Redefine, The Nielsen i AGB. Z branżą badań mediów jest związany od kilkunastu lat. Jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW.
Dołącz do dyskusji: Emil Pawłowski awansował w Gemiusie na chief scientist