Ekspert Canal+ reklamuje salon wnętrzarski
Mirosław Szymkowiak, były piłkarz, a obecnie ekspert sportowy Canal+, występuje w kampanii reklamowej krakowskiego salonu wyposażenia wnętrz Max-Fliz. Akcja obejmuje outdoor i prasę.
W kampanii salonu Max-Fliz Mirosław Szymkowiak zachęca do zakupów w nim poprzez hasło: „Zrelaksowany? Tak w ich łazienkach zawsze odpoczywam”. - Współpracujemy z Mirosławem Szymkowiakiem przy projekcie Akademii Piłkarskiej 21, którą prowadzi wspólnie z Tomaszem Frankowskim i Markiem Koniecznym. Mirosław zgodził się na wykorzystanie swojego wizerunku w naszych działaniach reklamowych podobnie jak wcześniej Tomasz Frankowski (przeczytaj więcej o tej kampanii) - opisuje Piotr Kurleto z Max-Fliz.
Działania reklamowe obejmują nośniki outdoorowe w Krakowie oraz tygodniki i czasopisma wnętrzarskie. Reklamy firma Max-Fliz przygotowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Ekspert Canal+ reklamuje salon wnętrzarski