"Podążaj za trendami..." - Maciej Żurawski reklamuje Max-Fliz
W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła nowa kampania reklamowa salonu z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz. Twarzą akcji jest były piłkarz, obecnie ambasador Wisły Kraków Maciej Żurawski.
W kampanii krakowskiego salonu Maciej Żurawski zachęca do zakupów w nim poprzez hasło "Podążaj za trendami...", które ma nawiązywać do wprowadzania przez Max-Fliz nowości na polski rynek.
Maciej Żurawski to trzeci piłkarz Wisły Kraków, który wziął udział w kampanii reklamowej Max-Fliz. Wcześniej uczestniczyli w nich Tomasz Frankowski (więcej na ten temat) i Mirosław Szymkowiak (więcej na ten temat). "W naszych kampaniach sięgamy po wizerunek znanych i szanowanych piłkarzy. Z Mirosławem Szymkowiakiem i Tomaszem Frankowskim współpracujemy przy projekcie ich Akademii Piłkarskiej, teraz udało nam się zaprosić do współpracy ambasadora Wisły Kraków Macieja Żurawskiego" - opisuje Marcin Sroka z działu marketingu Max-Fliz.
Kampania obejmuje outdoor na terenie Krakowa, prasę codzienną w Krakowie i Wrocławiu, ogólnopolskie pisma wnętrzarskie oraz reklamy w wyszukiwarce Google i mailing. Kreację firma Max-Fliz przygotowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: "Podążaj za trendami..." - Maciej Żurawski reklamuje Max-Fliz