Edipresse wydaje magazyn „Tato, To Ja”
Edipresse Polska 15 kwietnia br. wprowadzi na rynek wydanie specjalne miesięcznika „Mamo, To Ja” skierowane do przyszłych ojców pod tytułem „Tato, To Ja”. Wydawca zapowiada, że pismo będzie ukazywać się cyklicznie.
Magdalena Klimkowska, redaktor naczelna pisma „Mamo, To Ja”, tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że redakcja przygotowała numer specjalny, bo ojcowie dotąd pisali na profilu „Mamo, To Ja” na Facebooku, że czują się pomijani. - Od dwóch lat przychodzą też na warsztaty organizowane przez "Mamo, To Ja", są aktywni, nie wstydzą się zadawać pytań - dodaje Klimkowska.
W magazynie „Tato, To Ja” czytelnicy znajdą m.in. poradnik dla początkującego taty, informacje o niemowlętach, test wózków dziecięcych oraz wywiady z ekspertami o ważnej roli ojca.
- Odpowiadamy na potrzeby fajnych ojców, ale też pokazujemy innym, mniej zainteresowanym, że rola ojca w życiu dziecka jest niezwykle ważna. Że opiekowanie się dzieckiem, bycie aktywnym tatą, wzbogaci ich samych - mówi nam Klimkowska.
Magazyn przygotowała redakcja „Mamo, To Ja”. Redaktor prowadzącą pisma jest Sylwia Niemczyk, dziennikarka „Mamo, To Ja”, „Twojego Dziecka” i Babyonline.pl.
Wydanie ma lakierowaną okładkę, klejoną oprawę, a jego objętość to 108 stron. Magazyn ukazał się w nakładzie 60 tys. egz. i w cenie 4,99 zł. Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa w tytułach prasowych Edipresse oraz w internecie.
Numer będzie w sprzedaży do końca czerwca br. Wydawnictwo planuje kolejne wydania „Tato, To Ja”. Nie wiadomo jednak z jaką częstotliwością będą się ukazywać.
>>> Zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie
Dołącz do dyskusji: Edipresse wydaje magazyn „Tato, To Ja”