Dwie marki Okocimia wchodzą na rynek
Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty piwaOkocim: Premium Pils i Pszeniczne. Będą one dostępne w bezzwrotnychbutelkach z tradycyjnymi grawerkami i krawatkami.
Carlsberg Polska wprowadza na rynek dwie nowe marki piwa Okocim:legendarny Premium Pils i koneserskie Pszeniczne. Premium Pilszawiera 12 proc. ekstraktu i 5,6 proc. alkoholu i jest opisywanejako mające wyważony smak z wyczuwalną goryczką, natomiastPszeniczne zawiera 11,8 proc. ekstraktu i 5 proc. alkoholu,charakteryzując się korzennym aromatem.
Zarówno nowe, jak i dostępne dotychczas warianty Okocimiapojawią się w sprzedaży w bezzwrotnej butelce z tradycyjnągrawerką, krawatką oraz odświeżonym logo marki z wizerunkiemkoziołka. Identyfikacja wizualna Premium Pils jest oparta nakolorze zielonym, a Pszenicznego - na żółtym i złotym. - Prowadzonew czasie przygotowań badania konsumenckie pozwalają nam wierzyć, żesmak Okocimia w nowej oprawie spotka się z bardzo dobrym przyjęciemrynku - przekonuje Aldona Szczerba, marketing manager w CarlsbergPolska.
Koncepcję wizualizacji i opracowania graficznego nowych opakowańOkocimia przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands.Marka Premium Pils będzie promowana w kampanii reklamowej w mediachoraz punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Dwie marki Okocimia wchodzą na rynek