SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DSK i Effective Media Solutions z rządową kampanią promującą honorowe krwiodawstwo

Konsorcjum złożone z agencji reklamowej DSK i Effective Media Solutions zajmie się ogólnopolską kampanią promującą honorowe krwiodawstwo. Dla Ministerstwa Zdrowia pracować będzie do 2020 roku.

Konsorcjum agencji DSK i Effective Media Solutions wygrało przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Zdrowia w kwietniu br. W sumie do przetargu wpłynęło 9 ofert. Nazw pozostałych uczestników nie podano.

Działania realizowane przez wybrane agencje zaplanowano do 2020 roku. Będą mieć zasięg ogólnopolski i obejmować mają radio i telewizję. Kampania prowadzona będzie  w ramach programu „Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2015-2020” w zakresie zadania „Promocja i edukacja w zakresie honorowego krwiodawstwa”.

Jej budżetu nie ujawniono.

Dołącz do dyskusji: DSK i Effective Media Solutions z rządową kampanią promującą honorowe krwiodawstwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl