Dorota Żurkowska-Bytner i Artur Szatkowski w jury konkursu Eurobest
W gronie tegorocznego jury Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest znaleźli się Dorota Żurkowska-Bytner, VP Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA i Artur Szatkowski z agencji Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska).
Każdego roku festiwal Eurobest odbywa się w innym mieście. Tegoroczna jego edycja zostanie zorganizowana w Rzymie w okresie od 30 listopada do 2 grudnia br.
Prace, którą powalczą o nagrody Eurobest można zgłaszać do 14 października. Pierwsze shortlisty zostaną podane ok. 14 listopada, a kolejne - 30 listopada, 1 i 2 grudnia.
Zgłoszone projekty będą konkurować w następujących kategoriach: Innovation, Creative Data, Design, Direct, Interactive, Media, Mobile, Outdoor, PR, Promo&Activation, Radio, Entertainment, Film, Film Craft, Healthcare, Print, Print&Outdoor Craft, Creative Efectiveness, Digital Craft, Integrated.
W gronie kilkudziesięciu jurorów (reprezentujących agencje z różnych krajów) znalazł się Artur Szatkowski, innovation project manager z polskiego oddziału agencji Hypermedia linked by Isobar. Będzie oceniał prace w kategorii Innovation. Natomiast Dorota Żurkowska-Bytner będzie oceniała w kategorii Creative Effectiveness.
W ub.r. w jury Eurobestu zasiadał Jacek Szulecki.
Dołącz do dyskusji: Dorota Żurkowska-Bytner i Artur Szatkowski w jury konkursu Eurobest