Dorian Szymański: z Young&Rubicam do 3i w Havas Media Group
Do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group, dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko senior data & insight specialist. Wcześniej pracował m.in. w TNS Polska i Young&Rubicam.
Dorian Szymański będzie pracować jako senior data & insight specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, data & insight director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych oraz analiza danych mediowych i social media, będzie również współpracował przy projekcie Meaningful Brands.
Dorian Szymański jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Karierę zawodową rozpoczął w firmie TNS Polska, gdzie przez dwa lata pracował jako badacz ilościowy i jakościowy. Współpracował z klientami takimi jak Samsung, Coca-Cola, Carlsberg, BAT, Nestle, Orange i PZU.
Następnie był związany z Connectmedica, gdzie jako strategic planner współpracował z klientami z branży farmaceutycznej, prowadząc dla nich innowacyjne projekty badawcze, mające na celu zwiększenie efektywności dotarcia do odbiorców ze środowiska medycznego oraz pacjentów. Współpracował z klientami takimi jak USP Zdrowie, Pfizer, AstraZeneca, Amgen, GlaxoSmithKline, Nestle, TEVA.
Przez ostatnie dwa lata pracował w agencji reklamowej Young & Rubicam jako strategic planner. Odpowiadał tam za przygotowywanie strategii komunikacji online i offline dla klientów takich, jak Żywiec Zdrój, PLL LOT, Microsoft i Lotos.
Dołącz do dyskusji: Dorian Szymański: z Young&Rubicam do 3i w Havas Media Group