Dobra Communications: dział eventowy z Fałatem i Grabowskim
Agencja Dobra Communications uruchomiła dział Dobra Events. Kierują nim Michał Fałat i Maciej Grabowski.
Dobra Events będzie koncentrować się na obsłudze klientów m.in. z branży lifestyle’owej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG. Dział będzie realizował eventy zarówno w ramach projektów dotyczących tylko organizacji wydarzeń specjalnych, jak i całościowych strategii, w których eventy są tylko jednym z elenentów.
Za stworzenie nowego działu i zarządzanie nim odpowiadają Michał Fałat (na zdjęciu z lewej) i Maciej Grabowski. Z oboma agencja współpracuje od trzech lat.
Ogółem Michał Fałat jest związany z branżą eventową od ponad 8 lat. Początkowo przez 3 lata pracował w Business Center Club. Następnie przez kilka lat zajmował się produkcją eventów w Multi Communications. Realizował projekty dla firm takich jak Toyota, Microsoft, Michelin, Mercedes Benz Polska, PKN Orlen, IDM SA, Euromaster, OBI, BCC i Baxter.
Natomiast Maciej Grabowski pracuje w branży eventowej od ponad 10 lat. Przez kilka lat pełnił funkcję account managera w Multi Communications, a następnie wspólnie z Michałem Fałatem tworzył Event Support Group. Realizował projekty m.in. dla Whirlpool, Fujitsu Siemens Computers, BSH, Raiffeisen Bank, Renault, Michelin, KredytBank, Warta, Provident, Wyeth i Shell.
Dołącz do dyskusji: Dobra Communications: dział eventowy z Fałatem i Grabowskim