Discovery Communications przejmuje 20 proc. udziałów Play Sports Group, pieniądze pójdą na nowe kanały
Koncern Discovery Communications zainwestował w Play Sports Group przejmując 20 procent udziałów firmy. Dzięki pozyskanym środkom nadawca kierujący swoje treści do kibiców kolarstwa zapowiada dalszy rozwój, uruchomienie nowych kanałów oraz zwiększenie zespołu.
Żadna ze stron umowy nie zdradziła wartości transakcji, wiadomo jedynie że Discovery Communications, który związany jest z segmentem sportowym poprzez swoją stację Eurosport przejmie 20 procent udziałów w Play Sports Group.
Play Sports Group to nadawca wyspecjalizowany w kolarstwie i tematyce rowerowej, który w internecie prowadzi sieci Global Cycling Network (GCN) i Global Mountain Bike Network (GMBN).
Na YouTube, Facebooku, Instagramie i Snapchacie Play Sports Group zgromadził do tej pory społeczność ponad 20 mln fanów kolarstwa. Wśród materiałów oferowanych przez nadawcę są zarówno relacje z wyścigów, zapisy kolarskich wyczynów, jak i materiały edukacyjno-rozrywkowe dotyczące rowerów.
Według zapowiedzi Play Sports Group środki pozyskane z inwestycji Discovery Communications zostaną przeznaczona na uruchomienie kolejnych kanałów tematycznych i rozszerzenie oferty programowej. Nadawca zamierza też zwiększyć zatrudnienie o kolejnych 150 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Discovery Communications przejmuje 20 proc. udziałów Play Sports Group, pieniądze pójdą na nowe kanały