Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina
Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network, Carat, dentsu X oraz Isobar Poland są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii oraz kampanii dla marki serów Arla.
Kampania i loterią odbędą się pod hasłem „Podkręć smak z Apetiną”. Działania wystartują 2 maja i potrwają do 14 czerwca.
Działania dentsu X prowadzone w ramach loterii obejmują koncepcję, przygotowanie oraz obsługę loterii konsumenckiej, kreację i przygotowanie witryny internetowej z loterią oraz przygotowanie key visuals i materiałów POS. Isobar zajął się web developmentem strony. Carat zajął się opracowaniem strategii kampanii oraz zakupem mediów do akcji.
Arla dołączyła do klientów dentsu X i Isobar w kwietniu br.
Dom mediowy Carat współpracuje z firmą od 2004 roku, odpowiadając za obsługę mediową marek Lurpak, Castello, Arla Protein oraz Apetina. Do tej pory działania realizowane były z wykorzystaniem kanałów: TV (w tym product placement), digital - kampanie display, search, social media, OOH czy content marketing (tworzenie dedykowanych formatów kulinarnych w TV i digital).
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina