SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon, będąca odsłoną platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Spot telewizyjny „Decathlon Back to Sport“ promuje ofertę sprzętu sportowego dla dzieci i młodzieży, jak np. okularów wodnych czy koszulek sportowych. Kampania potrwa do 9 września.

Akcji towarzyszy cykl eventów „Back to Sport“ w 26 sklpach Decathlon. Przybliżają one dzieciom i rodzicom poszczególne dyscypliny sportu i pokazują możliwości ich uprawiania. W ten sposób sieć chce zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu, obudzić w młodzieży szkolnej sportowe pasje i pokazać jak wiele różnych sportowych dyscyplin znajduje się w zasięgu ich ręki.

Trwająca kampania to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Poprzednie kampanie promowały hulajnogi, sprzęt do biegania i rowery.

Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Dobry przykład dla marek do wykorzystania back to school! Parę fajnych przykładów znalazłam też tu >> https://blog.freebee.pl/back-to-school/
0 0
odpowiedź