SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Decathlon zmienia strategię, hasło i identyfikację wizualną

Sieć sklepów sportowych Decathlon prezentuje nowe logo, strategię i hasło "Move People Through the Wonders of Sport". 
 

Nowa globalna strategia Decathlonu obejmuje poprawę doświadczeń klientów, silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ogólną modernizację firmy.

- Dzisiejszy dzień to wyjątkowy moment zarówno w historii, jak i dla przyszłości Decathlonu. Teraz bardziej niż kiedykolwiek świat potrzebuje sportu. Ma on jednoczącą moc i może poprawić zarówno zdrowie fizyczne, jak i psychiczne. W Decathlonie chcemy mieć większy pozytywny wpływ na ludzi, społeczeństwo i planetę, poruszając ludzi poprzez wspaniałość sportu. Jestem przekonana, że nasza ambitna strategia, ewoluująca nasz sposób prowadzenia działalności, zapewni Decathlon wiodącą pozycję w branży jako wyjątkowa i godna zaufania marka sportowa – mówi Barbara Martin Coppola, gobal CEO w Decathlon. 

Nowa identyfikacja Decathlon
Na nową tożsamość marki Decathlon składa się ikona "orbita" - wyrażająca ruch, ambicję osiągania nowych szczytów i obiegowość.

Na górze: nowe logo Decathlonu, na dole poprzednie logo
Ponadto marka zobowiązała się do osiągnięcia zerowego poziomu emisji netto do 2050 roku. Decathlon chce osiągnąć następujące cele w zakresie dekarbonizacji:

- 20 proc. redukcji bezwzględnej emisji CO2 w 2026 r.

- 42 proc. redukcji bezwzględnych emisji CO2 w 2030 r. i zerowy poziom emisji netto do 2050 r.

Marka chce osiągnąć to, wydłużając żywotność produktów i umożliwia klientom ponowne wykorzystanie, naprawę i recykling swoich produktów.

Decathlon wykorzystuje potęgę technologii cyfrowej poprzez globalną modernizację witryny e-commerce, aby zapewnić klientom wygodne zakupy w dowolnym miejscu i czasie.

Cyfrowy łańcuch dostaw Decathlon został ponownie przemyślany przy użyciu  narzędzi i algorytmów sztucznej inteligencji, aby umożliwić dokładne prognozowanie, planowanie asortymentu i parametry zapasów. Doprowadziło to już do znacznego obniżenia poziomu zapasów i wielu ulepszeń, w tym zmniejszenia kosztów transportu, śladu węglowego i czasu dostawy – wymienia marka.

W USA sieć oferuje klientom aplikację 3D Shopping App na Apple Vision Pro.

W nadchodzących miesiącach ponad 1700 sklepów na całym świecie zostanie odnowionych, oferując klientom intuicyjną nawigację, lepszą widoczność produktów, angażujące wyświetlacze fizyczne i cyfrowe oraz estetyczną atmosferę.

Dołącz do dyskusji: Decathlon zmienia strategię, hasło i identyfikację wizualną

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obiektywny
Kto ich tak skrzywdził i za ile? Zrobię to samo za połowę tego co zapłacili... nawet lepiej
odpowiedź
User
Dik
Ale korpo-bełkot, aż zęby bolą
odpowiedź
User
Sztuczny_Inteligent
"Estetyczną atmosferę" - o kurczaki, ładnie wymyślone.
odpowiedź