SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DDB Europe zajmie się obsługą reklamową C&A na 18 rynkach

Marka odzieżowa C&A wyznaczyła DDB Europe na swoją wiodącą agencję strategiczną i kreatywną w Europie. Agencja zajmie się obsługą marki na 18 rynkach.

Międzynarodowy zespół międzyagencyjny (kierowany przez Iris Minnema, DDB Amsterdam wraz z kreatywną liderką Dianą Sukopp, z DDB Group Germany i strategicznym liderem Benem Wordenem z adam&eveDDB) otrzymał zadanie opracowania nowej międzynarodowej, zintegrowanej platformy marki.

Już rozpoczęto wdrażanie strategicznych zaleceń, a pierwsza kampania Brand Equity ma się rozpocząć jesienią na kluczowych rynkach europejskich (z wyjątkiem Wielkiej Brytanii).

- Powołaliśmy DDB na podstawie jej strategicznego myślenia i kreatywności, a także zdolności do efektywnej pracy w wielu biurach - powiedział Dr Maik Kleinschmidt, szef marketingu w C&A Europe.

Firma nie podaje, na jak długo zawarła umowę z DDB,  nie ujawnia też pozostałych uczestników przetargu.

Przegląd koordynowała firma AAR Group UK.

Dołącz do dyskusji: DDB Europe zajmie się obsługą reklamową C&A na 18 rynkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl