„Nie pozwól karmić się ściemą” w kampanii przekąsek DayUp (wideo)
Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych, produkowanych przez firmę Arteta. Przygotowały ją firmy Vizeum Polska i K2.
Tak jak w poprzedniej kampanii DayUp hasło główne to „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do niektórych dostępnych na rynku przekąsek DayUp zawiera jedynie naturalne składniki. Przekaz wzywa konsumentów do świadomych zakupów m.in. poprzez czytanie etykiet.
Kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej „DayUp scanner”, która umożliwia użytkownikom włączenie się w realizację misji marki DayUp. Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz w App Store. Dzięki aplikacji można sprawdzać skład produktów spożywczych, oceniać ich uczciwość oraz samemu włączyć się w walkę o lepszą żywność poprzez zgłaszanie produktów do aplikacji.
Działania będą powadzone w telewizji, internecie i na nośnikach DOOH. 30 i 15-sekundowe spoty będą emitowane w głównych stacjach TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat. Dodatkowo w TVN emitowane będą spoty sponsorskie. Kampania internetowa obejmie działania display, mobile oraz video. Działania obejmują również komunikację na ekranach LCD w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowała agencja K2.
Dołącz do dyskusji: „Nie pozwól karmić się ściemą” w kampanii przekąsek DayUp (wideo)