Film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych w nowej globalnej kampanii Danfoss (wideo)
Firma Danfoss rozpoczyna globalną kampanię i tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprzez skoncentrowanie się i zrównoważonym rozwoju.
- Po wprowadzeniu strategii wzrostu Going Great, kolejnym naturalnym krokiem było poszerzenie silnego portfolio naszych marek o kolejną - Engineering Tomorrow. Firma Danfoss jest teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a proponowane przez nas rozwiązania będące bezpośrednimi odpowiedziami na megatrendy naprawdę zmieniają świat. Taką właśnie wiadomość - jasną i przejrzystą - chcemy przesłać naszym klientom, politykom, interesariuszom, utalentowanym osobom poszukujących najbardziej interesującego miejsca pracy - powiedział Kim Fausing, prezydent i CEO Danfoss.
Platforma marki Engineering Tomorrow stała się nieodłączną częścią firmy Danfoss i ma odgrywać ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.
- Mamy solidną platformę, na której możemy budować kolejne przedsięwzięcia. Jednakże ważne jest dla nas, by nasza historia była dla innych interesująca i potrzebna. Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić do niej odważne zmiany, które są odzwierciedleniem zarówno współczesnego biznesu, jaki i aktualnej sytuacji na świecie - powiedział Mette Munk, szef Danfoss Group Branding. - Chcemy rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w odważny sposób i zdecydowaliśmy się wykorzystać w tym celu głos młodego pokolenia. Inicjatywa charakteryzuje się również dużym potencjałem w obszarze kreowania naszego wizerunku jako pracodawcy. Chcielibyśmy, aby inżynieria - oraz Danfoss - zajęły centralne miejsce w aktualnie następującej zrównoważonej transformacji. Osiągniemy to poprzez eksponowanie naszych kluczowych technologii oraz prezentowanie związanych z nimi studiów przypadku, co pozwoli na kojarzenie firmy Danfoss z tymi megatrendami, które są dla nas istotne - dodał.
Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.
- Pragniemy przyciągnąć najbardziej utalentowane osoby spośród wszystkich grup wiekowych. Dlatego też chcemy wyrazić nasze zdanie dotyczące najważniejszych kwestii dla współczesnego świata - powiedziała Ilonka Nussbaumer, szefowa działu zasobów ludzkich w Danfoss.
W Polsce ostatnio firma Danfoss reklamowana była w 2017 roku. Przygotowane wówczas przez agencje NuOrder i Codemedia działania promowały system sterowania ogrzewaniem.
Dołącz do dyskusji: Film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych w nowej globalnej kampanii Danfoss (wideo)