Media Group i BringMore Advertising przygotują kampanię promującą czytelnictwo
Konsorcjum agencji Media Group i BringMore Advertising przygotuje i przeprowadzi na zlecenie Instytutu Książki kompleksową kampanię promującą czytelnictwo w Polsce.
W prowadzonym przez Instytut Książki od czerwca br. przetargu na realizację kampanii promującej czytelnictwo w Polsce wpłynęło siedem ofert.
Złożyły je firm: Mastermind Media, Brand New Heaven, Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz konsorcja złożone z: FM PRO i Mediacom Warszawa, Partner of Promotion z Effective Media Solutions i DSK oraz Media Group z BringMore Advertising.
Instytut Książki najwyżej ocenił właśnie tę ostatnią ofertę. Wyceniono ją na 1,926 mln zł brutto.
Kampanię zaplanowano na ostatni kwartał br. Ma być skierowana głównie do osób w wieku produkcyjnym, a także do rodziców i dziadków. Ma przede wszystkim wykorzystywać tzw. reklamę ambientową, zarówno ATL, jak i BTL. W ramach akcji przewidziano emisję spotów w telewizji, radiu, reklamy na outdoorze, działania w mediach społecznościowych (Facebooku, Twitter, Instagram). Wsparciem będą aktywności BTL, m.in. guerrilla marketing, marketing wirusowy i eventy.
Dołącz do dyskusji: Media Group i BringMore Advertising przygotują kampanię promującą czytelnictwo