SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje walczą o globalny budżet Philipsa

Cztery agencje przygotowują się do finałowych prezentacji w przetargu na globalny budżet kreatywny firmy Philips.

Jak podaje serwis Adweek, te agencje to Ogilvy & Mather, TBWA, Leo Burnett, a także DDB - obecnie obsługująca holenderskiego producenta elektroniki użytkowej. Prezentacje mają się odbyć w przyszłym miesiącu.

Oddzielnie prowadzony jest przetarg także na globalny budżet medialny Philipsa, którego broni agencja Carat. Firma w skali globalnej przeznacza na promocję w mediach około 500 milionów dolarów rocznie.

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o globalny budżet Philipsa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl