Cut The Mustard dla Empik Foto
Ruszyła świąteczna kampania Empik Foto. Pod hasłem “Wywołaj prawdziwe emocje” marka zachęca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto. Za koncepcję i realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Marka Empik Foto przekonuje, że najlepszym podarunkiem na Boże Narodzenie i Nowy Rok może być “wywołanie wspomnień” w postaci fizycznych pamiątek takich jak fotoksiążka czy fotokalendarz.
W ramach kampanii “Wywołaj prawdziwe emocje” powstała seria filmów, z krótkimi scenami nawiązującymi do świątecznego okresu. Każda ze scen zatrzymuje się i w formie zdjęcia trafia do jednego z produktów Empik Foto, które można zamówić przez przez stronę Empik Foto lub aplikację.
Za koncepcję kampanii, ideę kreatywną i produkcję materiałów wideo i zdjęć odpowiada agencja Cut The Mustard.
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard dla Empik Foto