„Cosmopolitan” i Seat wprowadzają samochód CosmoCar dla kobiet
Magazyn „Cosmopolitan” (wydawany przez Hearst Magazines) wprowadza we współpracy z marką Seat samochód CosmoCar przeznaczony wyłącznie dla kobiet.
Auto to jest limitowaną edycją modelu Seat Mii, który jest wyposażony w akcesoria wybrane i wskazane przez globalny team kreatywny, regionalnych wydawców pisma oraz jego czytelniczki.
Susanne Franz, global marketing director Seata wyjaśniła, że samochód ten ma zaspokajać potrzeby kobiet w kontekście codziennego jego użytkowania. Podkreśliła, że jest to najbardziej kobiece auto w ofercie marki. Dodała, że „Cosmopolitan” przyczynił się do przekształcenia roli kobiet w społeczeństwie i nowa limitowana edycja modelu Mii ma na celu wywołać świeże spojrzenie na samochody oraz być hołdem dla współczesnej kobiety.
Dołącz do dyskusji: „Cosmopolitan” i Seat wprowadzają samochód CosmoCar dla kobiet