Daria Zielaskiewicz dyrektorką marek Seat i Cupra
Daria Zielaskiewicz została nową dyrektorką marek Seat i Cupra (obie należą Volkswagen Group Polska). Zastąpiła na stanowisku Michała Szanieckiego, który po 6 latach zakończył pracę w Polsce i rozpoczął nową, jako dyrektor marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.
Daria Zielaskiewicz związana jest z Volkswagen Group Polska od 12 lat. W 2009 roku rozpoczęła pracę w Kulczyk Tradex na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży flotowej w multimarkowym dziale sprzedaży flotowej. Dwa lata później objęła rolę koordynatora Back Office dla Sprzedaży Flotowej, a następnie dyrektora marketingu w marce Volkswagen Samochody Dostawcze.
Zobacz: Volkswagen rusza z globalnym przetargiem mediowym, budżetu broni PHD
Daria Zielaskiewicz w Volkswagen Group Polska od 12 lat
Od 2016 roku była odpowiedzialna za obszar marketingu i brand management w Volkswagen financial services. Jest absolwentką poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz programu managerskiego PMD Barcelona na IESE Business School, University of Navara.
- Powrót do struktur VGP i możliwość pracy nad dalszym rozwojem hiszpańskich marek SEAT i CUPRA są dla mnie bardzo wartościowym i ciekawym doświadczeniem. Najbliższe lata stawiają przed branżą motoryzacyjną wymagające wyzwania. Jestem pewna, że nasze brandy są do nich odpowiednio przygotowane i cieszę się, że będę częścią tej historii – mówi Daria Zielaskiewicz, nowa dyrektorka marek Seat i Cupra.
Zobacz: Walk PR wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska
Do listopada stanowisko dyrektora marki Seat i Cupra oraz dyrektora marketingu Volkswagen obejmował Michał Szaniecki. Po blisko 6 latach pracy w Volkswagen Group Polska zmienia kontynent i przez najbliższe 3 lata będzie rozwijał się na stanowisku dyrektora marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.
Dołącz do dyskusji: Daria Zielaskiewicz dyrektorką marek Seat i Cupra