Coraz więcej konsumentów robi zakupy online
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy 78 procent dorosłych użytkowników internetu z USA dokonało przynajmniej jednego zakupu w sieci.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że czołową kategorią internetowych zakupów były podróże. 38 procent respondentów wykonało w ciągu ostatniego pół roku przynajmniej jedną związaną z nimi transakcję - informuje serwis Mediaweek.
Na drugim i trzecim miejscu znalazły się odpowiednio zarządzanie kartami kredytowymi (36 procent) oraz internetowa bankowość (35 procent). Następne w kolejności były odzież i akcesoria (28 procent), książki (26 procent), rezerwacje hotelowe (18 procent), zakupy na aukcjach (16 procent) oraz eventy (14 procent).
Z kolei najpopularniejszymi miejscami w sieci, w których robiono zakupy, okazały się eBay (49,2 miliona odwiedzających), Amazon (48,3 mln), Wal-Mart (25,3 mln), Target (23,8 mln) oraz Netflix (14,3 mln).
Badanie zostało przeprowadzone na grupie prawie 36 tysięcy amerykańskich internautów w wieku co najmniej 18 lat.
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej konsumentów robi zakupy online