Polacy w internetowym sklepie Biedronki najczęściej kupują kurczaka
W sklepie online Biedronki klienci najczęściej kupują świeży filet z piersi kurczaka, banany i jajka z wolnego wybiegu - wynika z podsumowania sieci.
Trwająca od ubiegłego roku pandemia przyspieszyła decyzję wielu sieci detalicznych o wejściu w e-commerce. Na ten krok zdecydowała się największa sieć sklepów w Polsce - Biedronka.
Od marca ubiegłego roku w 10 największych miastach zakupy ze sklepów Biedronki można zamawiać w aplikacji Glovo. Na początek w ofercie znalazło się około tysiąc produktów, które dostarczane są w ciągu godziny od zamówienia. Na początek z usługi można było korzystać w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni i Sopocie.
Od teraz zamówienia przez Glovo możemy składać już w 33 miastach, 18 maja dojdzie jeszcze Koszalin. Dostawy są kompletowane przez doświadczonych pracowników sieci i realizowane przez kurierów Glovo w: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Grudziądzu, Bydgoszczy, Toruniu, Włocławku, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze, Rzeszowie, Bielsku-Białej, Tychach, Częstochowie, Bytomiu, Elblągu, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Opolu, Lesznie i Rumi.
Zamówienia można składać w godzinach 10-22.30, natomiast w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu jeszcze wcześniej, bo od 8:00.
Co kupujemy online w Biedronce?
Po roku funkcjonowania usługi Biedronka pokusiła się o podsumowanie tego, jakie produkty cieszą się w e-commerce największym zainteresowaniem klientów.
W pierwszy kwartale br. największym wzięciem cieszył się świeży filet z piersi kurczaka, banany i jajka z wolnego wybiegu. W pierwszej piątce najpopularniejszych produktów nabywanych w ten sposób w sklepach sieci były też polskie pomidory malinowe oraz świeży filet z łososia atlantyckiego.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. W krajowej walucie przychody wzrosły o 9,2 proc. rdr. Sprzedaż LFL wzrosła o 6,5 proc. EBITDA Biedronki wyniosła 286 mln euro (wzrost o 3,1 proc. rdr w euro). Marża EBITDA wyniosła 8,4 proc. wobec 8,5 proc. rok wcześniej. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Polacy w internetowym sklepie Biedronki najczęściej kupują kurczaka