"Codziennie tyle dobrego z natury" w nowej reklamie Dr Oetkera (wideo)
Pod hasłem "Codziennie tyle dobrego z natury" rozpoczyna się nowa kampania reklamowa firmy Dr Oetker promująca linię zdrowych przekąsek i deserów My Natural Day.
Kampania reklamowa wspiera nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Reklama pod hasłem „Codziennie tyle dobrego z natury” ma budować świadomość całej linii My Natural Day.
Działania reklamowe obejmują emisję reklamy 30 sek. i trzech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day. Spot w telewizji emitowany będzie w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona będzie o silne wsparcie w Internecie: display, VOD oraz media społecznościowe.
Linia My Natural Day została wprowadzona na rynek na początku tego roku. Pierwsza jej kampania była realizowana w lutym br.
Dołącz do dyskusji: "Codziennie tyle dobrego z natury" w nowej reklamie Dr Oetkera (wideo)