Clear Channel wprowadza wakacyjną ofertę
Firma Clear Channel Poland wprowadza wakacyjną ofertę reklamową obejmującą nośniki outdoorowe w 19 kurortach nadmorskich. Sprzedaż tego pakietu potrwa do końca kwietnia.
Wprowadzana przez Clear Channel Poland wakacyjna oferta reklamowa obejmuje 350 nośników outdoorowych formatu 1,2 x 1,8 m zlokalizowanych w 19 kurortach nadmorskich, m.in. Dziwnowie, Ustroniu Morskim, Mielnie, Darłowie, Ustce, Łebie, Juracie, Helu, Gdańsku, Krynicy Morskiej i Stegnie. Nośniki znajdują się na plażach, deptakach spacerowych i w centrach poszczególnych miejscowości.
Kampanie w ramach tej oferty będą realizowane w lipcu i sierpniu, natomiast jej sprzedaż - w dwóch miesięcznych pakietach - potrwa do końca kwietnia. - Te nośniki gwarantują dotarcie do odbiorców, którzy w czasie wakacji są bardziej zrelaksowani, otwarci na nowe produkty i chętni do ponoszenia większych wydatków - przekonuje Kalina Janicka, prezes zarządu Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel wprowadza wakacyjną ofertę