Clear Channel inwestuje w nośniki Super Premium
Clear Channel Poland powiększa swoją ofertę o nowe nośniki wielkoformatowe, w segmencie Super Premium.
Clear Channel Poland rozpoczął w listopadzie 2006 r. rozwój sieci Backlite. W jej skład wchodzą prestiżowe, podświetlane, wolnostojące nośniki o powierzchni 32 m2, zlokalizowane przy głównych arteriach komunikacyjnych w 8 największych aglomeracjach miejskich: Warszawa, Kraków, GOP, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Szczecin. Od marca br. sieć Backlite oferuje 56 powierzchni reklamowych, a docelowo ma osiągnąć liczbę 87 powierzchni.
Portfolio Clear Channel Poland powiększyło się również o spektakularne nośniki wielkoformatowe, o powierzchniach od 42 do 144 m2. Są to powierzchnie winylowe typu backlite i frontlight, umieszczone na ścianach budynków. Nośniki te zlokalizowane są przy głównych ciągach komunikacyjnych w Warszawie
„Budowa silnej oferty w segmencie Super Premium wiąże się z chęcią dostarczenia najwyższej jakości ekspozycji i możliwości wyróżnienia. Jest wyraźne oczekiwanie ze strony rynku, by reklama outdoorowa zapewniała prestiż i coraz wyższy standard w zakresie ekspozycji” – mówi Anna Nowakowska, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel inwestuje w nośniki Super Premium