Cennik reklamowy Polsatu w dół o 31 proc. Najdroższy Sopot TOPtrendy Festiwal
W czerwcowym cenniku reklamowym Polsatu stawki są średnio o 31,2 proc. niższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy Sopot TOPtrendy Festiwalu, filmach z cyklu „Mega Hit” i finale „Hell’s Kitches - Piekielnej Kuchni”.
1 czerwca br. podczas trzeciego dnia Sopot TOPtrendy Festiwalu odbędzie się XI Sopocka Noc Kabaretowa (więcej na ten temat), przy której reklamy kosztują od 55,9 do 99,5 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny spotów 30-sekundowych). To sporo więcej niż przed rokiem, kiedy spoty przy festiwalu kosztowały maksymalnie 87,7 tys. zł.
Na spot przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hit” trzeba wydać od 13,3 do 61,2 tys. zł. Przed rokiem najdroższa reklama w tym paśmie kosztowała 65,1 tys. zł.
10 czerwca stacja pokaże finałowy odcinek show „Hell’s Kitches - Piekielnej Kuchni”, przy którym spoty kosztują 42,9-59,7 tys. zł (za spot przy przedostatnim odcinku należy wydać od 37,3 do 51,1 tys. zł.
Ceny reklam w dwóch blokach przy „Pierwszej miłości wynoszą 40,6 i 50,6 tys. zł (w piątki są tańsze - 24-39,1 tys. zł), podczas gdy przed rokiem było to maksymalnie 47,6 tys. zł. Najdroższy spot przy „Biblii” kosztuje 46 tys. zł, a przy „Trudnych sprawach” - 44,9 tys. zł.
Za reklamę przed „Wydarzeniami” trzeba wydać maksymalnie 41,6 tys. zł (2,7 tys. zł więcej niż rok wcześniej), przed serwisem sportowym - 42,5 tys. zł (3,2 tys. zł więcej niż w czerwcu ub.r.), a przed prognozą pogody - 43,5 tys. zł (1,6 tys. zł mniej niż przed rokiem).
Polsat zaczął sprzedaż czerwcowej oferty reklamowej jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych - w zeszłym tygodniu swoje cenniki udostępniły Telewizja Polska (zobacz szczegóły) i TVN (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy Polsatu w dół o 31 proc. Najdroższy Sopot TOPtrendy Festiwal