Ceneo.pl: Nie trać życia na zakupy w markecie (wideo)
Pod hasłem „Nie trać życia na zakupy w markecie” startuje kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję przygotowała i realizuje agencja Gong.
Ruszająca właśnie kampania porównywarki cen Ceneo.pl w zabawny sposób informuje, ile czasu tracimy rocznie na zakupach w marketach i co innego w tym czasie można by robić. Te dane są prezentowane w spocie wideo i animowanych bannerach.
>>> Ceneo.pl z 4,66 mln użytkowników - Megapanel za lipiec
Jednocześnie kampania zachęca do korzystania z Ceneo.pl w każdym miejscu za pomocą smartfonów. W krótkich spotach zalety takich zakupów pokazuje zabawny Pan Smartfon. Te reklamy będą emitowane przy materiałach wideo m.in. w serwisach WP, Onet i Ipli.
Kampania obejmuje też bannery na głównych portalach oraz w mobilnych sieciach reklamowych. Akcję - zaplanowaną do 25 października - w całości przygotowała agencja Gong. Ta sama agencja odpowiadała za poprzednią kampanię Ceneo.pl, opartą na przekornej piosence hip-hopowej (szczegóły tej akcji).
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl: Nie trać życia na zakupy w markecie (wideo)