„Prezent trafiony, zamówiony!” w reklamach Ceneo.pl (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro). Akcję, realizowaną pod hasłem „Prezent na Ceneo.pl? Trafiony, zamówiony!”, serwis przygotował wspólnie z Czart, Grupa13 i Pimedia.
Spoty z kampanii pokazują różne osoby, które korzystając z Ceneo.pl na różnych urządzeniach, wybierają dla siebie prezenty bożonarodzeniowe na zasadach gry w statki. Akcja przekonuje, że w serwisie można znaleźć największą bazę potencjalnych prezentów świątecznych.
Działania reklamowe potrwają do 20 grudnia. Obejmują internet (m.in. Ipla, Onet, VOD.pl, Facebook) oraz radio.
Według danych z badania Gemius/PBI w październiku br. Ceneo.pl zanotowało 6,9 mln realnych użytkowników i 80,7 mln odsłon.
Serwis razem z Allegro.pl w połowie października został sprzedany przez Naspers za 3,25 mld dolarów funduszom inwestycyjnym Cinven, Permira i Mid Europa.
Kreację kampanii Ceneo.pl przygotowała agencja reklamowa Czart, a realizacją spotów zajęła się Grupa13. Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Pimedia (radio) i zespół Ceneo.pl (internet).
Dołącz do dyskusji: „Prezent trafiony, zamówiony!” w reklamach Ceneo.pl (wideo)