Celebryci i konkurs z dedykacjami promują Tidal w Play
Ruszyła internetowa kampania reklamująca muzyczną platformę streamingową dostępną w sieci telekomunikacyjnej Play. Akcja, realizowana przez agencję Isobar Polska, obejmuje współpracę z internetowymi liderami opinii oraz konkurs dla fanów muzyki.
W ramach kampanii przez najbliższe tygodnie w sieci będą pojawiały się wpisy ze specjalnymi dedykacjami internetowych celebrytów, m.in. Maffashion, Patricii Kazadi, Rafała Maślaka, Łukasza Jakóbiaka i Marceliny Zawadzkiej.
Jest to wsparcie konkursu, w którym internauci mogą zadedykować znajomym wybraną piosenkę dostępną w aplikacji Tidal. Aby wziąć w nim udział, należy swoją dedykację udostępnić na profilu na Facebooku lub Twitterze bliskiej osoby i oznaczyć ją tagiem #playtidal. Autorzy najbardziej kreatywnych dedykacji zostaną nagrodzeni.
Konkurs potrwa do 20 września. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiada agencja Isobar Polska (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: Celebryci i konkurs z dedykacjami promują Tidal w Play