Castrol o jeździe w korkach w kampanii oleju Magnatec Stop-Start (wideo)
Firma Castrol, producent olejów rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię na temat uszkodzeń silnika wynikających z jazdy w warunkach ciągłego zatrzymywania się i ruszania. W ramach akcji promowany jest olej Castrol Magnatec Stop-Start.
Castrol wdraża ogólnoeuropejską zintegrowaną kampanię obejmującą serię materiałów video, reklamę zewnętrzną, internetową, social media i PR, stanowiącą wsparcie dla wprowadzenia oleju Castrol Magnatec Stop-Start.
Działania te mają na celu zwrócenie uwagi na negatywny wpływ przerywanej jazdy na silniki samochodów. Prowadzone są w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii.
Seria materiałów video przedstawia w sposób przejaskrawiony i humorystyczny codzienne problemy związane z jazdą w korkach. Materiały video będą promowane w mediach społecznościowych (m.in. za pomocą konkursów) oraz w oparciu o płatne media internetowe (w tym reklamy YouTube, pre-roll) we wszystkich krajach biorących udział w kampanii.
W Warszawie, Londynie, Berlinie, Madrycie przykuwać uwagę będą taksówki obrandowane reklamami i ekranami cyfrowymi. W Londynie dodatkowo ekrany cyfrowe będą automatycznie dostosowywać się do danej lokalizacji i wyświetlać spersonalizowane informacje w miejscach o dużym natężeniu ruchu.
Firma nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za przygotowanie kampanii.
Dołącz do dyskusji: Castrol o jeździe w korkach w kampanii oleju Magnatec Stop-Start (wideo)