SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour Group wybrał Publicis Sapient do działań e-commerce

Koncern Carrefour Group - właściciel sieci marketów spożywczych - poinformował, że rozpoczyna globalną współpracę z agencją Publicis Sapient (należącą do Publicis Groupe) w zakresie działalności e-commerce.

Według Alexandre Bompard, prezesa i dyrektora wykonawczego Carrefour Group jest, celem osiągnięcie pozycji lidera w e-handlu żywnością. Carrefour chce osiągnąć 5 mld euro przychodów rocznie ze sprzedaży żywności przez internet do 2022 roku. Aby to osiągnąć marketer planuje zainwestować 2,8 mld euro w działania związane z tzw. transformacją cyfrową i będzie współpracować z jedną platformą e-commerce we Francji.

Firma w związku z nowymi inwestycjami planuje też ograniczenie kosztów prowadzonej działalności. Jednym ze sposobów na oszczędności ma być redukcja liczby zatrudnionych osób o 2400 osoby we Francji oraz zamknięcie 273 sklepów zakupionych w 2014 roku od hiszpańskiej firmy Dia Dia.

Carrefour zapowiedział też, że przyjęta strategia zakłada uruchomienie „unikalnej platformy biznesowej e-commerce w każdym kraju, w którym działa Grupa”.

Publicis Sapient ma ściśle współpracować z zespołami Carrefour, by wdrażać trwałe rozwiązania cyfrowe i technologiczne. Agencja ma zająć się strategiczną i cyfrową transformacją marketera.

Dołącz do dyskusji: Carrefour Group wybrał Publicis Sapient do działań e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl