Carex z loterią, do wygrania bony na łazienkę
Marka kosmetyków pielęgnacyjnych Carex (Grupa PZ Cussons) wystartowała z loterią konsumencką „Nowa łazienka w zasięgu ręki”. Akcja potrwa do 31 października.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić dowolne mydło Carex, zachować paragon i zarejestrować go na stronie Nawyciagnieciereki.pl.
Nagrodą główną w loterii są 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości aż 10 tys. zł każdy. Każdego dnia uczestnicy mogą na stronie loterii zagrać w stworzoną specjalnie dla akcji grę memo i powalczyć o nagrody dodatkowe - bony zakupowe do Home&You o wartości 50 zł.
Losowanie nagród odbędzie się w dniach 03.10.2019 r. , 17.10.2019 r. oraz 05.11.2019 r. Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich.
Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebooku oraz w Google AdWords. Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży.
Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska jest agencja i360.
Dołącz do dyskusji: Carex z loterią, do wygrania bony na łazienkę