SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat zajmie się obsługą mediową Empiku

Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Empik, właściciela m.in. sieci salonów pod tą nazwą. Umowa ma charakter długofalowy.

Szczegółów przetargu nie ujawniono. Podano jedynie, że proces przetargowy koordynowała i nadzorowała firma audytorska Media Strategy, a w finale Carat pokonał największe agencje mediowe na rynku.

Carat będzie odpowiedzialny za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym spółki, planowanie i zakup wybranych mediów.

- Szukaliśmy partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys - mówi Mona Kinal, chief marketing officer Empik.

Umowa ma charakter długofalowy.

 

Dołącz do dyskusji: Carat zajmie się obsługą mediową Empiku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Do Mony
No to teraz kampanie empiiku będą się pojawiać na trzech serwisach na krzyż (które płacą karatowi największą działę) i nic z tym nie zrobisz.
odpowiedź
User
Do pracy rodacy
Co za przypadek :)
odpowiedź
User
jaskółka
To za obsługę mediową nie odpowiada już dział marketingu i rzecznik prasowy? Czyżby cięcie kosztów z powodu spadku sprzedaży?
odpowiedź